Image Map

LIFE UPDATE: Къде се изгубих????

05 October 2014



Здравейте приятели! В днешното видео ще ви разкажа какво се случва с мен през последните месеци и каква беше причината да не качвам клипове толкова дълго време. Предварително се извинявам за постоянното хъмкане по време на видеото, но бях мноооого притеснена. Толкова съм щастлива, че отново правя клипове и вече съм подготвила няколко мноого интересни неща, с които да ви зарадвам.

Много ще се радвам да споделите с мен вашите идеи за име на новият ми канал, както и да ми оставите коментар с желания и предложения за бъдещи клипове.

Не забравяйте да се абонирате за канала ми, за да сте винаги от първите хора, които виждат новите клипове!














1 comment:

  1. Поздравления, Миленка още веднъж за бебчо и с нетърпение ще чакам новото видео :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...