Image Map

New Year's Resolutions 2014

07 January 2014




Здравейте красавици!

Дойде време за новогодишните ни желания и цели. За разлика от друг път, тази година нямах огромен списък в главата си с неща, които искам да постигна, може би защото миналата година той беше дооста дългичък.
Ако трябва да направя една бърза равносметка бих казала, че 2013 беше доста добра. Мина много бързо, без особени трудности и изпълнена с много любов. Успехът ми с новогодишните амбиции беше почти пълен. Започнах да се грижа повече за себе си, да не се ядосвам на всяко малко нещо, което ме дразни и да се опитвам да гледам по-позитивно на нещата. За съжаление не можах да се справя с неорганизираността си, с лошият ми навик да оставям всичко за последният момент и с голямата ми емоционалност, която понякога ми изиграва доста лоша шега.

Миналата година по същото време качих видео, в което споделих моят начин за определяне и постогане на целите ми за 2013 година. Ако не сте го гледале може да кликнете ТУК.

Но стига толкова за миналото! За бъдещата 2014 си обещавам следните неща...

1. Ще се опитам да вложа повече усилия в:

В тренировките си. Много ме домързява и понякога със седмици не пипам гиричките, като оправдания имам цяла кошница :) Но тази година наистина искам да вляза отново във форма и да тренирам редовно, тъй като сама съм изпитвала огромните благини на постоянството в тренировките, а и лято 2014 е съвсем скоро!

2. Дестинация, която искам да посетя тази година:

Дубай! Това е мястото, което ме плени и остави силен отпечатък в сърцето ми. Въпреки че, вече бях там и искам да посетя много други места по света, може би Дубай е единственото място, на което искам да се върна и то колкото се може по-скоро.

3. Искам да нося:

По-малко грим. Напоследък не използвам почти нищо, освен спирала и малко коректор и се чувствам прекрасно.

4. Нещо ново, което да опитам:

Много искам да се запиша на народни танци и ще го направя. Винаги са ме привличали, а и смятам, че точно този тип танц може да ме поддържа във форма.

5. Един проект, който ще завърша до края на годината:

Да завърша образованието си. Това е последната година от моето следване и ми предстоят доста изпити, стажове, както и дипломна работа. Надявам се всичко да мине гладко и юни месец да се похваля с диплома.

6. Да прекарвам повече време:

Със семейството си. В последните години се виждаме прекалено малко, а много ги обичам.

7. Искам да ям повече:

Хляб! Години наред изключвах този продукт от менюто си, но тази година реших, че мога да си позволя по една филиика сутрин и нямам търпение за утрешната закуска :)

8. Лош навик, от който ще се откажа:

За пореден път ще се опитам да бъда по-организирана и да следвам график. Винаги това ми е било страшно трудно, но се надявам, че тази година ще успея ако не да се променя, то поне да подобря сегашното положението.

9. 2014 година ще бъде:

СТРАХОТНА!!!!!

Какви са вашите цели за новата година? Имате ли някакви съвети относно постигането на някои от моите цели, като например това да стана по-организирана? Ще се радвам да ми оставите коментар с вашите идеи и амбиции!




4 comments:

  1. Много хубави цели - особено пътешествието до Дубай.
    Моята основна цел е да се опитам да бъда щастлива. За тази цел трябва да съм малко егоист, но не в лошия смисъл на думата. Искам да намеря личното си щастие и да поставям себе си и желанията си на първо място този път.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мисля, че това да бъдем щастливи и да мислим малко повече за себе си е изключително важна цел, която за съжаление понякога оставаме на заден план! Успех :)

      Delete
  2. Единствения съвен за това как да бъдеш по-организиране е, че просто трябва да опиташ. В началото винаги има дискомфорт от промяната и някак си хаоса изглежда по-добрия вариант. Ама е толкова спокойно и приятно да има план, график, програма, а и се оказва, че когато всичко е подредено .. остава толкова много свободно време. Тъкмо да вмъкнеш народните танци, които искаш да започнеш. Успех с амбициите :)

    ReplyDelete
  3. Hi, I am running an international GIVEAWAY on my blog, you can win Clarins and other brands: http://www.beautybellenotes.com/2014/01/blog-anniversary-giveaway.html

    xoxo,
    Olivia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...