Image Map

Трик на месеца: Холивудска опашка

25 November 2013

Здравейте красавици!

Днешното видео е първото от поредицата "Трик на месеца", в която ще се старая да ви показвам различни лесни идеи и трикове свързани с красотата.
Вдъхновението ми за тази прическа дойде от факта, че доста често, когато нося косата си на опашка ми се иска да добавя акцент или да я разнообразя по някакъв начин.

Известно време носих екстеншъни и винаги много се харесвах, когато ги използвах за висока опашка, но от няколко години тези екстри са забравени някъде по шкафовете ми. Напоследък отново се присетих колко много ме кефи тази физия и запретнах ръкави да намеря начин, по който без изкуствени удължители да постигна желаният резултат. Самата прическа отнема не повече от 3 минути, но за сметка на това резултата е страхотен. Седи еднакво добре на права и къдрава коса, както е и прекрасен вариант, ако косата ви е мръсна и ви се иска да прикриете този факт само за няколко минути.

ВИДЕОТО МОЖЕ ДА ГЛЕДАТЕ ТУК

Надявам се видеото да ви хареса и ще се радвам да ми изпратите снимки или да ми оставите коментар, ако пробвате този лесен трик. Целувки ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...