Image Map

TAG: VERSATILE BLOGGER AWARD

23 September 2013




Здравейте красавици,

Бях тагната от три бюти блогърки- Mymakeup2013WomanBerry и DillyBeauty да направя този таг, за което много им благодаря. Тъй като по правило трябва да кажа 7 факта за мен, а аз съм тагната от трима човека реших да ви споделя 21 неща, които не знаете за мен :)

Правилата на тага са следните:
1. Благодарете на човека, който ви е номинирал.
2. Включете линк към блога му.
3. След това изберете 15 блога/блогъри, които сте открили и следвате редовно. Номинирайте тези блогъри за Versatile Blogger наградата.
4. И най-накрая, споделете 7 неща за себе си с човека, който ви е номинирал.



Номинациите ми за Versatile Blogger Award са:

1. The Beauty Expert
2. Drops of Rainbow
3. Polina Sofia
4. All Women's Passions
5 .Long Live Makeup
6. The Beauty in my life
7. MaquiLab
8. Beauty Suitcases
9. Eelliess
10. Ida's Beauty Blog
11. Hrismakeup
12. My Wonderland
13. AANN
14. Svetlana Beauty
15. Just Another Blog


Ето и 21те факта, които не знаете за мен:

1. Най-любимата ми храна е суши. Мога да го ям денонощно. Обожавам да си го правя и вкъщи, но напоследък доста ме домързява.
2. Много обичам да гледам реалита от всякакъв тип, главно американски.
3. Обсебена съм от музиката на Lana Del Rey.
4. Една от най-близките ми приятелки в Швеция е от Азърбейджан.
5. Мразя да ми пипат косата.
6. Много обичам да пея и винаги тайно съм мечтала да запиша собствена песен.
7. Винаги оставям задълженията си за накрая, което доста често ми изиграва лоша шега.
8. Бързо се запалвам по нещо и още по-бързо ми омръзва. Блогърството е едно от малкото хобита, към което все още съм запазила интересът си.
9. Не обичам да говоря по скайп, въпреки че  ми се налага да го правя често.
10. Няколко години бях много светло руса.
11. Дълго време бях промоутърка и ежедневно тормозех хората в супермаркетите да си купуват прах за пране или памперси.
12. Не пия газирани напитки.
13. Родена съм в Плевен.
14. Много харесвам мотори и обожавам да се возя на тях.
15. За сметка на това мразя да се возя в кола и умирам от страх, ако скоростта надвишава 100 км в час.
16. Научих английски за няколко месеца, след като реших, че искам да уча в чужбина.
17. Намерих любовта на живота си преди 5 години и с всеки изминал ден осъзнавам, че той е човекът до когото искам да остарея.
18. Мечтая да отида в Щатите за няколко месеца.
19. Мразя цирка. Смятам, че животните, които се използват там са крайно измъчени и поставени в неестествена среда за тях. Виждала съм как преминава един ден от обучението на малко слонче, което през цялото време се мъчеше и беше подложено на нечовешки изтезания с цел да изпълни един трик. 
20. Много съм наивна.
21. Разбирам шведски, но не мога да го говоря, защото ме е много срам от акцентът ми :)


Целувки ви,
Милена



9 comments:

  1. 7,8,9 и 20 все едно четях за себе си :)
    Пожелавам ти любовта с твоя човек никога да не стихва :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти Мери :) Да ти се връща :)

      Delete
  2. Според мен един език няма как да се научи за няколко месеца,трябва ти повече време за да го усъвършенстваш. ;) Мое мнение.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Разбира се, че е така :) Когато писах този факт имах в предвид, че от нулеви знания по английски за няколко месеца научих езика до толкова, че да изкарам високи резултати на изпита TOEFL и да бъда приета в университета си :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Благодаря за тага!Имаш страхотен блог/Youtube! :)

    ReplyDelete
  5. еха, това с английския е доста впечатляващо.. как успя? колко време отделяше, ходеше ли на уроци?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами ходих на уроци само в начаото за месец, два за да науча основите, иначе след това всеки ден сама вкъщи и с помощта на интернет :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...