Image Map

Preppy Style или по-скоро, какво по дяволите е това ?!?!!?!

20 April 2013



                                                                 Original Image

Здравейте красавици,

Днешният пост е посветен на една моя нова мания, а именно Preppy стилът. До преди няколко месеца не бях много наясно за какво точно става на въпрос, но с все по-развиващата се моя пристрастеност към Pinterest открих един напълно нов свят в модата и лайфстайла. 


Preppy стилът се заражда в края на 40-те години на 20-ти век, като отличителен начин на обличане, характеризиращ висшето общество в американските университети. С течение на времето набира известност и в наши дни е един от най-широко разпространените стилове, главно в Америка. Характерните за preppy стилът са оксфордските ризи, мокасините, романтичните рокли, както и безбройните многоцветни аксесоари като панделки, шапки с монограм и красиви бижута. Ако някоя от вас е фен на сериалът "Клюкарката", със сигурност сте поне малко запознати с този стил на обличане. Едни от главните герои в него на име Blair и Chuck са горди представители на препи стилът. Известни марки, които олицетворяват този начин на обличане са "Ralph Lauren", "Lilly Pulitzer", "Lacoste", "Vineyard Vines" и други.

                                                                  Original Image


Причината, поради която реших да напиша тази статия, е защото наистина съм запленена от този стил на обличане и живот. Той не е толкова разпространен в Европа и особено в България, но в университета , в който уча можеш да срещнеш доста негови последователи. Това, което ме очарова в така наречените "препита" е тяхната способност винаги да изглеждат перфектно. Признавам си, че трудно бих влязла в този тип култура на обличане, защото стилът ми е доста по-хаотичен и разпилян, но все пак има някои малки неща, които със сигурност ще открадна от препитата и ще включа в моето ежедневие.

Едно от нещата, които много харесвам са аксесоарите с монограми. Намирам ги много романтични и женствени и според мен всяко едно момиче би се чувствало малко по-специално, ако притежава шапка с нейните лични инициали.




                                                                   Original Image


Женското preppy облекло е наистина много женствено и ми носи усещане за класа и романтика.

                                                                     Original Image 


                     
                                                                 Original Image                                                                                                                                   

Надявам се статията да ви е била интересна и да ви е показала едно ново лице от модата. Въпреки прекалената си строгост и специфика, preppy стилът е едно прекрасно отклонение от сивият ни начин на живот и според мен всяка една от нас може да намери нещо в него, което да добави красив акцент в градският ни стил :)


Целувам ви,
Милена






11 comments:

  1. Ох, и на мен много ми допада. Най-вече с това, че жената е наистина жена, женствена, пищна, закачлива, цветна, усмихната и едновременно с това стилна, строга, възпитана, пример за обществото :)
    Страхотен пост <3
    Радвам се, че се завърна (hug)

    ReplyDelete
  2. От години съм фенка на този стил, за мен това е най-доброто модно попадение :) Права си, че е много трудно да изглеждаш всеки ден перфектно, както го изисква стила, но не и непостижимо :)В началото за мен беше много трудно да свикна да се чувствам удобно и да не си мисля, че всички ме гледат, но днес вече не мога да си представя да се обичам по друг начин :)

    ReplyDelete
  3. Здравей :)
    Ммм страхотна статия! Научих доста нови неща - не знаех, че този стил се нарича ''preppy'' макар да съм го виждала по филми, списания и дори по улицата :) хихи според мен е хубаво да си леко хаотичен в стила си, прекалено изрядно-елегантно-класическо и женствено звучи чудесно, но ако стои на някой друг :) аз мога само да въздишам и да се възхищавам :)) хмм много интересна тема - стил - без да сме повърхтностни, визията наизтина издава страшно много за един човек :)) иии благодаря ти за статията :)

    ReplyDelete
  4. И аз и не знах, че се казва preppy :) Много сладка статия, а и, както каза Мери, важно е дрехите да подчертават (по един достоен начин)това, че жената е наистина жена!

    ReplyDelete
  5. добавих те в един таг - http://beautysuitcases.blogspot.com/ - ще се рдвам да се включиш :)

    ReplyDelete
  6. Тагнах те- The Liebster Blog Award- http://hotandglam.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  7. Страхотен блог имаш! Последвах те, ако искаш разгледай и моя :)
    http://quitealooker.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Здравей, номинирах те за Liebster Blog Award http://aoi-box.blogspot.com/2013/06/the-liebster-blog-award.html :)

    ReplyDelete
  9. Страхотна статия ще се радвам ако разгледаш и моя блог който е съвсем нов :) http://mymakeupbagthings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Preppy ми е доста присърце и на мен, но на моменти идва в повече и е добра идея да бъде разнообразен с нещо по-различно.
    P.S. Много ми харесват видеотата ти, наскоро ги изгледах почти всички. Keep up! :)

    http://www.snowwhiteinwonderland.com/

    ReplyDelete
  11. И на мен този стил винаги ме е запленявал, затова изгледах повечето сезони на Gossip Girl, защото там ги обличаха в уникални тоалети. <3
    От някакво време следя влога ти, и доста ми допада, продължавай в същия дух!
    Поздрави,
    http://mistery-writer.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...