Image Map

Къде се изгубих напоследък ?!?!

14 April 2013

Здравейте красавици,

Original Picture

Дълго време не съм писала тук и честно да си призная наистина имах нужда да си почина от цялата онлайн лудост, която ме беше обзела в последно време. В един момент осъзнах, че живота ми главно минава пред компютъра, редактирайки клипове, пишейки реферати за университета или четейки различни статии, които смятах, че ще са полезни за развиването на блогът и каналът ми. Не ме разбирайте погрешно, обичам това, което правя и никога няма да заменя моя малък бюти свят, който така старателно изградих за мен и за вас. Просто имах нужда от малка почивка, в която да избистря съзнанието си и да преосмисля целите си. Надявам се след тази малка ваканция бързичко да вляза в час и да започна отново да ви радвам с нещата, които правя. Искам да ви благодаря, че не се отказахте от мен бързо, бързо след като спрях да качвам клипове, а даже напротив продължихте да посещавате блогът ми, както и каналът ми в Youtube . Благодаря ви за проявеното търпение и се надявам, че ще компенсирам липсата си от последните месеци с много нови статии и клипове, които ще направят денят ви малко по-интересен.



Целувам ви,
Милена

4 comments:

  1. Чакам с нетърпение статия или клип за лятото :* :* ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Миленка,сигурна съм,че никой няма намерение да те изоставя.Всички имаме нужда да презаредим батериите от време на време...

    ReplyDelete
  3. Благодаря ви, много сте мили!

    ReplyDelete
  4. Чакаме те с нетърпение, наистина много ни липсваше :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...