Image Map

Седмични въпроси ♥

05 February 2013


                                               

Здравейте красавици,

Дойде време за седмичните въпроси. Подготвям видео за маникюр свързан тематично с идващия празник Св.Валентин и искрено се надявам да ви хареса. Но нека сега да преминем към въпросите ♥


1.) Настроение?
В доста мързеливо състояние съм, а имам цяла камара с учебници за четене.

2.) Какъв е най-близкият до вас предмет в син цвят?
Кутийка от натурален сок.

3.) Каква е любимата ви игра на карти?
Белот

4.) С какъв лак сте в момента?
Без лак съм :)

5.) Добър ли си в танците?
Зависи много от настроението ми. Когато съм на кеф се отпускам и танцувам бих казала доста добре, но ако ми е тъпо танцувам, като дърво.

6.) Коя е любимата ти прическа, която си правила  до сега? 
Ето тази уникална плитка: 

7.) С какво си облечен в момента? 
Син клин и черна блуза с къс ръкав, и двете от H&M. 

8.) Страх ли те е да летиш със самолет?
Не :)

9.) Кой е последният филм, който си гледал?
Хобит 

10.) Какви са плановете ти за седмицата?
Да наваксам с четенето и да запиша нов клип за Св.Валентин.

Допълнителен въпрос: Какви са нещата, които искате да виждате в блога ми? 

9 comments:

  1. 1.) Настроение? Поспаливо :)

    2.) Какъв е най-близкият до вас предмет в син цвят? Кутийка с масло от нощна иглика.

    3.) Каква е любимата ви игра на карти? Нямам.

    4.) С какъв лак сте в момента? С розов лак и декорация на сърчиц.

    5.) Добър ли си в танците? Много обичам да танцувам :) и мисля, че се справям доста добре.

    6.) Коя е любимата ти прическа, която си правила до сега? Тази http://www.youtube.com/watch?v=TGdTSlk2dWc&list=PL08501C3517575EFD&index=19

    7.) С какво си облечен в момента? Черен клин и тъмно сива блузка.

    8.) Страх ли те е да летиш със самолет? Да!

    9.) Кой е последният филм, който си гледал? Wrong Turn 5


    10.) Какви са плановете ти за седмицата? Много са и дано успея да ги осъществя.

    ReplyDelete
  2. 1.) Настроение?
    Ами наистина много изморена от работа, а е все още вторник. :(

    2.) Какъв е най-близкият до вас предмет в син цвят?
    Одеало

    3.) Каква е любимата ви игра на карти?
    Покер

    4.) С какъв лак сте в момента?
    С калциев гел.

    5.) Добър ли си в танците?
    Зависи наистина от танците...да речем, че се справям :))

    6.) Коя е любимата ти прическа, която си правила до сега?
    Ами аз за себе си смятам, че най-много ми отива с прибрана коса и често залагам на класическата рибена кост.

    7.) С какво си облечен в момента?
    Пижама.

    8.) Страх ли те е да летиш със самолет?
    Малко
    9.) Кой е последният филм, който си гледал?
    Наръчник на оптимиста

    10.) Какви са плановете ти за седмицата?
    Ммм работа, тренировки..тренировки, работа :)

    Допълнителен въпрос: Нещо от рода на DIY теми, мисля че ще е готино да имаме такива креативни теми... :)

    ReplyDelete
  3. 1.) Настроение? - Добро настроение.

    2.) Какъв е най-близкият до вас предмет в син цвят? - Калъфка за телефон.

    3.) Каква е любимата ви игра на карти? - Кент Купе.

    4.) С какъв лак сте в момента? - Светло син лак.

    5.) Добър ли си в танците? - Обичам танците, но за жалост не се справям изобщо с тях.

    6.) Коя е любимата ти прическа, която си правила до сега? Плитка - рибена кост.

    7.) С какво си облечен в момента? - Светло сив анцунг.

    8.) Страх ли те е да летиш със самолет? - Не!

    9.) Кой е последният филм, който си гледал? Dreamer (2005)


    10.) Какви са плановете ти за седмицата? 1. Да ставам по-рано. 2. Да си лягам по-рано. 3. Да седя по-малко на компютъра.

    ReplyDelete
  4. Допълнителен въпрос: Какви са нещата, които искате да виждате в блога ми? - Аз искам да има теми за личностното развитие.

    ReplyDelete
  5. 1.) Настроение? Супер готино ми е, защото вчера и днеска е много хубаво времето :)

    2.) Какъв е най-близкият до вас предмет в син цвят? Пакетче носни кърпички :D

    3.) Каква е любимата ви игра на карти? Обичам да редя пасианси

    4.) С какъв лак сте в момента? С шарен воден лак

    5.) Добър ли си в танците? Абсолютно съм същата като Миленка, ако ми се танцува смятам, че танцувам добре, ама ако не ми се танцува...не ставам.

    6.) Коя е любимата ти прическа, която си правила до сега? Уменията ми са да си "аранжирам" косата, според това в какво настроение се е събудила и дали искам да съм с права или къдрава коса,но опитам ли да си направя плитка или някаква по-засукана прическа, обикновено завършвам с вързана коса.

    7.) С какво си облечен в момента? С спортно долнище и топличко поларено горнище :)

    8.) Страх ли те е да летиш със самолет? Не съм летяла, но се надявам все някога да ми се случи, защото ми е мечта :)

    9.) Кой е последният филм, който си гледал? Последната серия на "под прикритие" и "Хензел и Гретел"

    10.) Какви са плановете ти за седмицата? Да оздравея най-накрая! :)

    Допълнителен въпрос: И аз смятам, че DIY клиповете са много готини :)

    ReplyDelete
  6. 1.) Настроение?
    Заспало

    2.) Какъв е най-близкият до вас предмет в син цвят?
    Ризата на приятеля ми (оставя си дрехите навсякъде и трябва да вървя след него да ги прибирам :D )

    3.) Каква е любимата ви игра на карти?
    Белот. Толкова много ми се играе <3

    4.) С какъв лак сте в момента?
    Еssence Snow Jam - смарагдов и лилав

    5.) Добър ли си в танците?
    Едно време ме биваше. Скоро не съм танцувала и най-вероятно ще съм тотално дърво :D

    6.) Коя е любимата ти прическа, която си правила до сега?
    Mноооого ми е трудно да правя каквито и да е било прически и благородно завиждам на жените, които могат сами. :)

    7.) С какво си облечен в момента?
    Дънки и сив суитчър :)

    8.) Страх ли те е да летиш със самолет?
    Направо всеки път косата ми се изправя..

    9.) Кой е последният филм, който си гледал?
    Едно филмче с Брус Уилис (ОБОЖАВАМ ГО!), но той се появи само в първите 15 минути. Забравих обаче как се казва :D

    10.) Какви са плановете ти за седмицата?
    Уроци по немски, постчета за блога и тренировки :)

    Допълнителен въпрос: Ух, много труден въпрос (thinking)... Moже би +1 за DIY клипчетата :)

    ReplyDelete
  7. 1.) Настроение?
    доста скучно ми е в момента

    2.) Какъв е най-близкият до вас предмет в син цвят?
    бутилка от минерална вода "девин"
    3.) Каква е любимата ви игра на карти?
    Белот и реми

    4.) С какъв лак сте в момента?
    Без лак съм

    5.) Добър ли си в танците?
    Аз не мисля, че съм много добра, но хората около мен казват че съм доста добра в това начинание..

    6.) Коя е любимата ти прическа, която си правила до сега?
    Хм.. идея нямам ;д
    7.) С какво си облечен в момента?
    блузка и долнище на анцунг

    8.) Страх ли те е да летиш със самолет?
    Не

    9.) Кой е последният филм, който си гледал?
    не си спомням беше доста отдавна ;д

    10.) Какви са плановете ти за седмицата?
    Да оздравея като за начало..

    Допълнителен въпрос: Какви са нещата, които искате да виждате в блога ми? Хм.. може би малко повече въпросчета като тези, а колкото до клипчета ... аз ти писах и във вибоск за едно таг видео надявам се да го видиш :))

    ReplyDelete
  8. 1.) Настроение?
    Доста мързеливо :)


    2.) Какъв е най-близкият до вас предмет в син цвят?
    Крем :0
    3.) Каква е любимата ви игра на карти?
    Жокер

    4.) С какъв лак сте в момента?
    Червен :)

    5.) Добър ли си в танците?
    Да :)

    6.) Коя е любимата ти прическа, която си правила до сега?
    Нямам

    7.) С какво си облечен в момента?
    Дънки клин жилетка и блуза :)

    8.) Страх ли те е да летиш със самолет?
    Малко :)

    9.) Кой е последният филм, който си гледал?
    Игрите на глада

    10.) Какви са плановете ти за седмицата?
    Да уча и пак да уча -.-
    Допълнителен въпрос: Какви са нещата, които искате да виждате в блога ми? How make видеота :)

    ReplyDelete
  9. 1.) Настроение?
    Вече съм много изморена :D Така че мързеливо. :D

    2.) Какъв е най-близкият до вас предмет в син цвят?
    Плис със семки :D

    3.) Каква е любимата ви игра на карти?
    Кент

    4.) С какъв лак сте в момента?
    без лак съм

    5.) Добър ли си в танците?
    горе-долу ;D

    6.) Коя е любимата ти прическа, която си правила до сега?
    Ами незнам.

    7.) С какво си облечен в момента?
    Синя блузка с розово горнище и светло-сини дънки.

    8.) Страх ли те е да летиш със самолет?
    малко

    9.) Кой е последният филм, който си гледал?
    сериал - Малки сладки лъжкини - гледах серии от 3-ти сезон.

    10.) Какви са плановете ти за седмицата?
    Нямам

    Допълнителен въпрос: Какви са нещата, които искате да виждате в блога ми? : амии може би повече такива въпросчета :) .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...