Image Map

Влез във форма за 15 минути на ден ♥

02 February 2013

Здравейте красавици! Това ще е първият пост посветен на здравословното хранене и поддържането на добра форма, за които говорихме в последното видео. Споделих с вас, че съм човек, който обича да си похапва и поради тази причина се налага да полагам определени усилия щом става въпрос за тялото ми. Не съм особено голям почитател на фитнеса и главно тренировките си правя в домашна обстановка. Реших да ви покажа кои са любимите ми упражнения за всяка една част от тялото и съм сигурна, че ако ги пробвате наистина ще останете доволни. Направих снимки на начина им на изпълнение, защото според мен ще е много по-лесно така, от колкото да се опитвам да описвам подробно всяко едно от тях.  Надявам се да ви хареса и да се включите в тази инициатива. Ще ви помоля да споделите с мен и с всички, които искат да участват в проекта, своите снимки, рецепти, упражнения и полезни съвети. Смятам, че ако се подкрепяме и мотивираме една друга, много по-лесно и бързо ще постигнем исканите резултати.



Линкове с различни упражнения, които обичам:
♥ http://www.youtube.com/user/toneitupcom
♥ http://www.youtube.com/user/amandarussell
♥ http://www.youtube.com/user/FitnessBlender/videos?view=0







1 comment:

  1. Още утре ще ги тествам упражненията и чакам тези за гърба. Предимно него тренирам заради проблеми, които имам. Най-много да стана като Арнолд хахахахах
    Майтапа на страна, страхотен пост <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...