Image Map

Сбъднатата ми мечта ♥ Дубай ♥

15 January 2013

Здравейте красавици,

                                                                                                                                                                                   
                                                                                 Burj Khalifa

В днешния пост реших да споделя с вас нещо много специално за мен. От много години съм запленена от ориенталските традиции и начин на живот. Една от мечтите ми беше да посетя Дубай, защото винаги са ми казвали, че това е перфектното място, в което Ориента и модерният начин на живот се преплитат в едно.
Заедно с едни от най-близките ми приятели, както и с гаджето ми решихме, че искаме да изживеем някакво ново приключение и да заминем за няколко дни. Един от нашите близки приятели скоро започна работа там и това беше перфектното оправдание да му направим едно гости. Не знам дали си спомняте, но точно преди Новогодишните празници пуснах една снимка във фейсбук страницата си и ви споделих, че си оправям багажа, защото ще пътувам. Тогава бях толкова развълнувана, че заминавам, но не ви казах къде отивам, защото се притеснявах да не го приемете като хвалене или нещо такова. Реших да напиша този пост сега, защото в новата година си обещах, че ще ви показвам малко повече от мен и моя живот, а пътуването ми в Дубай е може би най-невероятното нещо, което ми се е случвало до сега. Въпреки, че снимките не могат да покажат и една стотна от красотата и магнетизма на това място ето как аз видях Дубай ♥



Аз и приятелят ми на сафари в пустинята

Цялата компания



За пръв път се качих на камила. Много е неудобно.

Заедно с моята приятелка. Кокоса хич не ми хареса.

Традиционна вечеря в пустинята.

Burj Khalifa вечер

Това беше гледката от най-уникалното кафе на света.



 Дубай Мол. Най-големият мол в света.

Ледената пързалка в мола.


Прекрасният аквариум в мола.

Традиционна арабска кухня в местен ресторант. 



Нощният живот в Дубай е уникален.

Новогодишната нощ

Тази гледка остана в сърцето ми ♥



13 comments:

  1. Прекрасно е! Вълшебно място <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Пожелавам на всеки да го посети ♥

      Delete
  2. Изглежда разкошно, прииска ми се и на мен да съм там! :)

    ReplyDelete
  3. Neveroqtnoo e ... tova e moqta mechta sushto ..nadqvam se nqkoi den tq da se zbudne kato tvoqta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сигурна съм, че ще сбъдне :)

      Delete
  4. Изглежда невероятно!:)

    ReplyDelete
  5. Най-накрая да имам нет, за да видя снимките. Четох поста през телефона и бях адски нетърпелива да видя красотите, които си показала (включвам и теб в тях:)))) Страхотно място! Пожелавам ти още много твои мечти да се сбъднат като тази (hug)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много благодаря. Пожелавам на всеки един да посети този рай!

      Delete
  6. Изглежда уникално! Винаги съм искала да отида там! :))

    ReplyDelete
  7. Вълшебно място...само това определение ми дойде наум в първия момент,в който погледнах снимките, които ти реши да споделиш с нас :)Много мило от твоя страна;)Пожелавам на всеки поне веднъж в живота си да се докосне до това невероятно място. Дано това, което ще споделя с вас, също не прозвучи като някакъв вид хвалене, но тези твои сладки снимки малко ми напомнят на моето първо(и на този етап)май единствено пътуване до Северна Африка(Тунис), където изживях една от най-прекрасните си екскурзии и получих най-хубавия подарък за 14-тия си рожден ден...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще се радвам да споделиш снимки с нас във форума. Мисля, че на всеки ще му е интересно да види това прекрасно място :)

      Delete
  8. С най-голямо удоволствие, но най-рано бих могла да ги споделя с вас в началото на другия месец, тъй като тогава ще се прибирам у дома :)Иначе няма никакъв проблем от моя страна ;)Поздрави :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...