Image Map

Как да постигнем целите си?

14 January 2013


Здравейте красавици!

Новата година започна, което автоматично значи, че е време да определим новите си цели и мечти. Всяка година подготвям списък, с нещата, които искам наистина да променя за да се чувствам по-щастлива и спокойна. За първа година реших да опитам някаква система, която наистина да ми помогне да остана мотивирана и да изпълня целите си. Надявам се видеото ми да ви хареса дано бъде полезно на някоя от вас. За първи път ще може да опознаете самата мен малко повече и да разберете кои са нещата, които искам да променя. Взех решение да разнообразявам клиповете, които правя и главната ми идеята е да включвам различни теми като фитнес, здравословно хранене и т.н. Искам да има по-голяма комуникация между нас и ще се радвам, ако ми оставяте коментари тук или във фейсбук с идеите, които имате или с интересни и полезни съвети. Приятно гледане ♥


3 comments:

  1. Страхотно видео!Браво...наистина ще ми бъде доста полезно,а и си много права по въпроса относно мотивацията,защото мен винаги някой трябва да ме мотивира за да направя нещо сигурна съм че не съм единствена.Искам да ти пожелая да продължаваш да ни радваш цялааа 2013 година,бъди все така прекрасна и усмихната за да правиш инттересни и полезни клипове

    ReplyDelete
  2. Отдавна следя профила ти във вибокс, и гледам видеата ти, но този път наистина ме впечатли. И много ми хареса метода ти за постигане на цели и мисля и аз да го пробвам, защото изглежда адски лесно. Продължавай да ни радваш с клипчета !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...