Image Map

❄ Коледно Вълшебство ❄: Маникюр "Зимни мечета"

12 December 2012





Здравейте красавици!

Днешното видео е на тема маникюр и мисля, че се получи много сладко. Отнема не повече от 10 минути и хич не е трудно.
Аз съм доста схваната в ръцете щом става въпрос за декорация на нокти, така че щом аз успях, значи и вие ще го направите със сигурност. Извинявам се за светлината, но цял ден се борих със заснемането на това видео и накрая реших, че по-добре сама няма да мога да го заснема. Надявам се да ви хареса и ще чакам вашите коментари. Целувки от мен!


4 comments:

  1. Уникална както винаги! <3

    ReplyDelete
  2. Имам един въпрос, но не искам да го приемаш като критика, даже е много хубаво, но защо като си рисуваш по ноктите използваш подръчни материали...МОЛЯ ТЕ,не го приемай като критика или обида просто от любопитство...това за улеснение на хора, като мен които нямат тънки четки или просто не си си купувала такива лакове за рисуване...и пак него приемай като критика! <3
    П.П: Страхотно видео ! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много се радвам, че ми писа. Използвам такива подръчни материали, защото по принцип много рядко си правя декорации и не си струва да си купувам различни четки и т.н. щом няма да ги позлвам. От друга страна смятам, че така мога да помогна на някой, който няма такива специални материали все пак да може да пресъздаде маникюра. Поздрави ♥

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...