Image Map

Домашна маска за перфектна кожа

21 November 2012


Здравейте красавици! В последното ми видео ви показах как се грижа за кожата си и кои са любимите ми продукти. Обичам да експериментирам с различна бяла козметика, но има няколко маски, които си правя сама вкъщи и винаги оставам очарована от резултатите. Реших да споделя с вас една от любимите ми домашни рецепти и се надявам, че ще ви бъде полезна. Това е маската за лице с белтък и кисело мляко, която прави кожата изключително мека и хидратирана. Правя си тази маска един път в седмицата и смятам, че е подходяща за всякакъв тип кожа. Преди да ви покажа как много бързо и лесно може да си я направите вкъщи, реших да ви споделя и други любими домашни продукти, които имат куп позитивни качества за кожата ни.


8 comments:

  1. Като бях малка си правех маска с хума, чай от лайка и кисело мляко... Ама с толкова много маски на пазара наитстина сега ме примързява.

    Много симпатично се е получило :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз по принцип все си намирам извинение да си купя някоя маска, а не да си я направя вкъщи, но в последно време гледам да използвам повече натурални продукти и да спестявам парички. :)

      Delete
  2. Много интересна и лесна маска! Трябва да се пробва ;)

    ReplyDelete
  3. Има ли значение за каква кожа е маската?
    Много готинка статия :) И не знам дали сега си го сложила или винаги го е имало, ноооо совичката, която разпръсква сърчица е просто уникална!!!!:) Много ми харесва :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Маската става за всеки тип кожа. :) Иначе совичката си седи още от Св.Валентин, но е толкова сладка, че не ми се иска да я махам :D

      Delete
    2. оооо, не я махай :) Прекрасна е :)

      Delete
  4. Миленче много добра статия! Отдавна зная, че киселото мляко е много добро и избелващо средство за петънца на личицето. Друго, което понякога си правя е разрязан лимон на две и обтриване на личицето с него. Витаминвзна бомба се получава. Разбира се меда също много добре влияе на лицето. Става като бебешка кожа после - толкова мекичка :)
    Целувки и поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не съм опитвала трикът с лимона, още днес ще купя и ще тествам :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...