Image Map

Ежедневен грим и прическа

16 November 2012

Здравейте красавици! В днешното видео ще ви покажа една от любимите ми визии напоследък, която е вдъхновена от винтидж излъчването. Като момиче с мноого къдрава коса, доста рядко си позволявам да си правя тази прическа, но пък за сметка на това много я харесвам. Гримът е доста изчистен и с така модерната очна линия, която отива на всеки по мое мнение. Искам да благодаря на всички вас, които ежедневно ме подкрепяте и харесвате нещата, които правя. Скоро ще станем 1000 човека във Facebook, което ми изглежда напълно нереално и ме прави мнооого щастлива. Благодаря ви! А ето и новото видео:


2 comments:

  1. Заслужаваш много повече от 1000 :)
    Това е едно от любимите ми твои видеа!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...