Image Map

Любими продукти за месец Септември, 2012 ♥

09 October 2012

Здравейте красавици!

Не мога да повярвам, че месец септември свърши толкова бързо. Не съм и предполагала, че с започването на новата учебна година в университета и със заниманията около клиповете, така ще се унеса в работа, че няма да усетя как месецът си е отишъл. Искам да благодаря на всички вас, които сте активни и коментирате моите клипове, предлагате различни идеи и споделяте с мен, кои са продуктите, без които не можете. Никога не съм вярвала, че ще имам над 10 000 гледания и просто за пореден път искам да ви кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ! В днешното видео ще ви покажа кои са любимите ми продукти за месеца. Ще ми е интересно да ми споделите, кои са вашите топ 3 продукта и кое ги прави толкова специални за вас. Имам проблем с показването на клипове от Vbox7.com на блогът ми, затова качвам само тези, които са от Youtube . Но за тези, които предпочитат да гледат клиповете ми във VBox7.com , там може да ме намерите с името My Box of Beauty. Приятно гледане:


2 comments:

  1. Откривам доста общи любими неща :)Ти си любимата ми блогърка;)

    ReplyDelete
  2. Много си мила :) А кои са твоите топ 3 любими продукти? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...