Image Map

Почивката свърши! Отново съм тук :)

12 May 2012


Здравейте :)

Не съм писала в блога от векове, тъй като бях адски заета в университета, а и с куп други неща, но днес най-накрая намерих време за статийка и тук.
Надявам се, че хубавото време  ви се отразява положително, защото аз съм в голяма еуфория от както слънцето вече е част от ежедневието ми. Тъй като уча в Швеция, по голямата част от годината се чувствам много депресирана , защото е мнооого мрачно и дъждовно, но какво да се прави, няма перфектни неща. Едно от новите начинания, с които се захванах е да снимам видео уроци, които след това качвам във Vbox7 и Youtube. От много време съм голяма фенка на този тип видеа и прекарвам доста време в Youtube за да гледам различни идеи за прически и грим. Първоначално много се притеснявах как ще се развият нещата, да не би да изглеждам комично пред камера и т.н., но в крайна сметка реших да опитам и наистина адски много се забавлявах. Мислех си , че е много лесно да снимаш този тип клипове, но не се оказа така. Отнема доста време докато свикнеш с камерата, със светлината, а и редактирането си е голяма играчка, но когато нещо ти доставя удоволствие всичко се получава. Ами общо взето това са новите неща покрай мен и ще се опитам да съм по редовна в писането тук. Пожелавам ви един прекрасен ден, изпълнен с много приятни емоции.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...