Image Map

Мицералната вода на Bioderma или по-точно казано, най-добрият продукт за 2011

09 January 2012

                                                                               

Здравейте красавици!
С започването на новата година се замислих кои продукти от 2011 са ми направили най-много впечатление и с кои от тях не мога да се разделя никога вече. Е мицералната вода на Bioderma  държи първото място. Това е почистващ разтвор за лице и очи, който остранява дори и водоустойчив грим.Не съдържа сапун и има успокояващо действие за кожата. Има два варианта на продукта. Единият е за чувствителна кожа, а другият за акнеична. Тъй като, аз имам мноого чувствителна кожа,този продукт е перфектен за мен. Прави лицето ми да сияе и го хидратира. Трикът, които използвам е, че след като премахна грима си с напоено памуче, взимам обикновена кърпа и слагам малко от мицералната вода на нея. След това с кръгови движения минавам през цялото лице. По този начин премахвам изсъхналата кожа, а повторното поставяне на продукта прави лицето ми меко и защитено от външни влияния. Може да намерите повече информация тук.

Пробвали ли сте мицералната вода? Какви са вашите тайни за перфектна кожа? Споделете с нас в коментарите или на Facebook страницата ни :)

P.S. Този пост не е спонсориран по никакъв начин. Изказвам моето лично мнение :)

1 comment:

  1. Подкрепям с две ръце, че това е един от най-добрите продукти, които съм ползвала! Преди него пробвах на SVR водата и също е много добра!
    Поздравчета :-)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...