Image Map

Новогодишни трепети

26 December 2011


Здравейте :)
След Коледните празници се чувствам преизпълнена с хубави емоции и трескаво се подготвям за предсотящата Новогодишна нощ. Честно да си призная след толкова празненства и пируване, не съм много сигурна колко от дрехите ми ще ми станат ( мамо, гозбите ти са виновни :D) така че, се захванах в търсенето на перфектния тоалет. Тази година ще празнувам с някои от най-близките ми приятели в една прекрасна вила, от което следва че ще пропусна бляскавите тоалети, но това не ми попречи да се поразтърся и да ви покажа моите топ New Year's Looks за тази година.



Обожавам приготовленията за новогодишната нощ. В такива моменти без никакви угризения мога да се поглезя с красива прическа, по-силен и драматичен грим, както и с официална рокля. Ех, че е хубаво да си жена! Избрах два сета, в червено и черно, защото смятам, че се вписват идеално в приказната ми представа за празника.

За някои хора може би е прекалено официално, но аз смятам, че няма нищо лошо в това човек да се понагласи малко повече. Все пак това е вечерта, в която посрещташ новата и по-хубава година, за която имаш милиони планове и мечти. Така че, слагайте новите рокли и доброто настроение и бъдете звездата на вечерта.

                                                                                                                    Целувам ви 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...