Image Map

Весела Коледа

26 December 2011



В навечерието на най-хубавият празник на света се чувствам толкова щастлива. Незнам за вас, но Коледа за мен е най-прекрасният ден от годината, а емоциите са неповторими. Обичам да подарявам подаръци, но още по-обичам да ги получавам. Въпреки че, отдавна вече не съм дете, трябва да си призная, че с нетърпение броях дните до празника . Тайно се надявах да са ми подготвили нещо, защото откакто пораснах повечето изненади са в парична форма :D
Е не останах разочарована. Но най-много се радвах на факта, че съм заедно с хората, които обичам. Всяка година аз и цялото ми семейство се събираме на вечеря и споделяме какво ни се е случило  през изминалата година, както и спомени, които ни правят щастливи.

А вие как празнувате Коледа? Имате ли семейни традици, които всяка година изпълнявате? И най-приятната част, какви подаръци получихте?

Весела Коледа!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...