Image Map

Царството на жената и...мъжа!

26 December 2011

Здравейте и от новия член на екипа на този блог! С удоволствие обявявам, че в блога вече ще могат да намират интересни статии и представителите на силния пол. Започваме и мъжка рубрика!

Като за начало, реших, че около празниците, е хубаво да дадем някой и друг съвет на нашите мили дами за това какво биха могли да ни подарят. Ще наблегна най-вече върху мъжките аксесоари, които, може и да не знаете, но са доста важна част за много от нас мъжете, въпреки че не си го признаваме J

Часовникът

Посрещнете Негово Величество Часовникът (с главно Ч!)! Това е един от най-важните аксесоари за всеки уважаващ себе си мъж. Аз например съм голям почитател на Tissot, може би защото това беше първият ми „истински” часовник, подарен от баща ми. Въпреки това, смея да твърдя, че Tissot имат много добри колекции, наистина. За някой може да е изненада, но световноизвестната марка за писалки и други принадлежности за писане, Mont Blanc, произвежда също така и часовници, които са на доста високо ниво. Компании като Cartier, Omega и Rolex ги оставям без коментар, за тях знаем, че произвеждат уникални часовници. Но тъй като все пак говорим за подаръци, а последните изброени компании правят само luxury watches, винаги можете да обърнете внимание и на часовниците на Dolce & Gabbana, Lacoste или Armani. Не казвам, че са евтини, но определено са на по-достъпни цени от изброените по-рано. Само искам да ви дам един основен съвет в избора на часовник за подарък и той е: Никога, ама никога, не подарявайте на никого часовник Casio! Това си е направо обидно! Вижте някои от моите любими модели по-долу.

Omega
Dolce & Gabbana

Mont Blanc



Коланът

Коланът също е много важен. Аз лично обожавам катарамите тип плочка с надпис на компанията производител отгоре. По-долу съм показал един колан на Dolce & Gabbana и един на Louis Vuitton, които отново не биха били по джоба на всеки, но пък винаги може да изненадате половинката си със стилен кожен колан с обикновена катарама J

Louis Vuitton
Dolce & Gabbana


Верижки

Мъжките верижки също са силен аксесоар. Тук вече силно си зависи от вкуса на всеки, но пък аз съм ви избрал следните три вида. 






   Е, това беше от мен, надявам се да е било интересно! И не забравяйте, аксесоарите при мъжете са също толкова важни!



Весели празници!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...