Image Map

Коледата (не)Възможна

21 December 2011



Здравейте красавици. Коледното настроение е завладяло всички ни, а и украсата по улиците прави деня ни толкова романтичен. С наближаването на празника идва и моментът с купуването на подаръци. Не ме разбирайте погрешно, обожавам да купувам подаръци, но цялото това мислене и премисляне какво да купя на хората, които обичам направо ме влудява.Най-често се стига до там, че се втурвам да пазарувам на 24 декември и разбира се, НИЩО подходящо не намирам.Накрая купувам каквото ми хване окото и се прибирам вкъщи, заричайки се, че следащата година ще е различна. Да, ама не J Затова тази година се подготвих от рано и реших да споделя идеите си с вас. Сигурна съм, че не съм единствената, която се бори с коледното пазаруване, така че вижте до къде ме отведе 2 дневното ми умуване по тази тема.
Да си призная честно, винаги избирам подаръци, които смятам , че ако аз получа ще бъда много щастлива.Знам че е доста егоистично, но не мога да купя нещо, което не ми харесва.Надявам се , че приятелите ми няма да видят този пост преди Коледа, защото иначе ще се провали елементът на изненада.

  Първото ми предложение е интересна и завладяваща поредица от книги. Ако човекът, на когото избирате подарък харесва книги от типа на Здрач, съвсем спокойно можете да го направите щастлив с поредицата на Маги Стийвотър-”Тръпка”,”Копнеж” и ”Завинаги”. Историята е много интересна, а сюжетът завладяващ.Неслучайно, трилогията е една от най-продаваните на пазара за тази година.Може да намерите книгите във всяка книжарница или в интернет магазините като pingvinite.bg (http://shop.pingvinite.bg/?cid=3&where=author&search_q=%D0%9C%D0%B0%D0%B3%D0%B8+%D0%A1%D1%82%D0%B8%D0%B9%D0%B2%D0%BE%D1%82%D1%8A%D1%80&exact=1)


Ако останем на тази вълна, като човек , който обожава да се инфоримира за всички тенденции, мисля че абонамент за любимото списание е много атрактивен подарък. Хубавото в случаят е, че цените са напълно достъпни.Например може да поръчате абонамент за списание Cosmopolitan cамо за 19.95.Мисля че , повече информация може да намерите на сайта им.


За хората, които обичат красивите неща, може да подготвите например красива чаша с избрани от вас чайове.Уникални по вид и форма чаши, можете да намерите навсякъде. Аз съм си харесала една много сладка чашка с пингвини и тайно се надявам, гаджето ми да види този пост. J

ОЧАКВАЙТЕ ПРОДЪЛЖЕНИЕ.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...