Image Map

Как да си осигурим самотна нощ или 10-те най-тъпи свалки, които може да каже един мъж

30 December 2011


Здравейте отново в мъжката ни рубрика!

Мили господа, знаем си какви са ни нуждите и че те винаги се свеждат до едно, но въпреки това трябва да сме нащрек, когато сваляме уважаемите дами. Една свалка, използвана от неподходящия човек или казана по неподходящ начин, може да се окаже сигурно средство за отблъскване на жената пред вас. Както се вика, при едни се получава, при други не. Разбира се, зависи си и от жената, всичко е индивидуално. Аз все пак се разрових и реших да ви предложа моята лична класация за десетте най-малоумни свалки. Забавлявайте се!


10. Извинявай, но почти ми свършиха парите, искаш ли да си поделим таксито до вкъщи?

9. Здравей, правя проучване за това колко жени имат пиърсинг на зърната на гърдите!



8. Караш моя software да стане на hardware!

7. Да не си изморена, след като цял ден тичаш из мислите ми?



6. Аз не искам да влизам в панталоните ти, искам да ги махнеш.

5. (Мъжът отива до момичето, наплюнчва си пръста и докосва тениската й) Хей бейби, хайде да свалим тази мокра фланелка!



4. Това мойте топки ли са на твоята брадичка?

3. Загубих си плюшената играчка, мога ли да спя до теб?



2. Би изглеждала още по-красива, ако бях трезвен!

1. Аз съм Портите на Свети Петър, защото съм единственият ти шанс да стигнеш до Рая тази вечер!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...